InstitucionalCiutadansProfessionals
Plana d'inici SSIBE Mapa Web de navegació contacte Accés Restringit
noticies
Gestió del conflicte amb l'usuari a la sanitat: fem un hospital més amable
Publicat  18/10/2017
reduïr mida del text ampliar mida del text  


Hospital saludable

18.10.2017
La preocupació dels professionals de la sanitat per la seva seguretat davant d’elements externs que actuen i són viscuts com a agressions és present en molts fòrums i en el nostre dia a dia.

Aquesta preocupació també es va fer evident en els resultats de l’Avaluació de Risc Psicosocial del projecte OPINA i és en aquest sentit que, amb la participació d’un conjunt de treballadors/es en un grup focal, es va fer una revisió de la “Guia per a prevenir i gestionar la violència en el lloc de treball”.

En el marc d’aquesta recent revisió, a les diferents empreses i centres de SSIBE s’estan portant a terme activitats que inclouen la presentació de la guia i formació per millorar les habilitats dels professionals en relació a la gestió de conflictes.

En aquest sentit et convidem a assistir a la sessió organitzada pel Servei de Prevenció de Riscos Laborals:

Presentació de la Guia per a prevenir i gestionar la violència en el lloc de treball i Sessió de formació continuada “Gestió del conflicte amb l'usuari de la sanitat: fem un hospital més amable”

A càrrec de :
- Mari Cruz Rodríguez Jareño. Metgessa del Servei de Prevenció de SSIBE.
- Genís Cervantes i Ortega. Metge especialista en Medicina del Treball i en Medicina Familiar i Comunitària. Doctorat en Psicologia Social Aplicada i investigador a la Facultat de Psicologia de la UAB.

Sala d'actes Edifici Fleming
Dimarts, 24 d’octubre de 13 a 14:30 hores
La sessió és oberta a tothom.

 
2017 - Serveis de Salut Integrats Baix Empordà - C/Hospital n17-19 Edif. Fleming - 17230 Palamós | Valid XHTML 1.0 | Política de cookies