L’Hospital de Palamós obté l’acreditació de la primera fase de la IHAN
Completem la 1a de les 4 fases del procés d’acreditació.
L'Hospital de Palamós ha obtingut l'acreditació de la primera fase de la IHAN (Iniciativa per a la Humanització de l'Assistència al Naixement i la Lactància), que forma part del projecte internacional de l'OMS-UNICEF Baby Friendly Hospital Initiative.
L'objectiu principal de la iniciativa IHAN és promoure i donar suport al millor inici a la vida, assegurant pràctiques òptimes en l'atenció a l'embaràs, el part, el període neonatal i, especialment, la lactància materna.
L'acreditació IHAN és un procés complex que exigeix un important esforç per part dels professionals implicats i de tot l'hospital. La seva aplicació és escalonada, i la fase 1D obtinguda correspon a la primera etapa, de descoberta i mapeig d'aquesta acreditació, composada per 4 fases.
Aquest primera fase ha implicat una reformulació del Comitè de Lactància de SSIBE i formació interna específica en lactància per als professionals, mostrant així el compromís amb la millora de la nostra atenció a les mares i els seus nadons.
