| Responsabilitat social corporativa

Donem de 5,6 tones d'aliments i productes per a la higiene personal a Càritas Baix Empordà

L'acte s'ha celebrat a la seu de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols

El dia 11 de desembre al matí, SSIBE ha celebrat un any més l'acte de donació d'aliments i productes per a la higiene personal a les diferents delegacions de Càritas del Baix Empordà, sent el 16è any en què es realitza la donació.

La donació ha estat possible gràcies a la col·laboració de SSIBE i el Grup Darnés. En total, aquest 2025 s'han recollit 5.600 kg d'aliments i productes per a la higiene personal. El grup Darnés ha realitzat una donació de 2,8 tones i SSIBE ha realitzat una donació de 2,8 tones.

Cada delegació indica prèviament quines són les necessitats de la seva població i la compra i gestió de la donació ha estat a càrrec d'Emporhotel.

Els productes d'alimentació que s'han comprat han estat: llet, oli, aigua, sucs, aigua, pasta, llegums, tomàquet fregit, tonyina, cafè, galetes, També s'ha comprat productes per a la higiene personal com gel de dutxa, fulles d'afaitar, pasta i raspalls de dents i també sabó per la rentadora.

A banda del gest de solidaritat, és una acció més de la nostra entitat per contribuir a un entorn més just i ajudar i donar suport a famílies i persones en situació de vulnerabilitat de la nostra comarca. És també una oportunitat per col·laborar amb entitats actives per teixir aliances, sinèrgies i buscar un impacte real en la nostra societat.

A l'acte han assistit una representant dels òrgans de govern de SSIBE, Raquel Gallego, el Gerent de SSIBE, Sr. Xavier Pérez, l'Alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Mota i representants de les delegacions de Caritas.

imatge donació caritas